Kan je die bladen niet bestellen? Dan krijg je meestal de uitgave van een maand terug, maar je hebt em dan wel. Bij onze boekhandel kan je gewoon bladen bestellen die ze zelf niet hebben.
Nogmaals bedankt voor je aanmelding n.a.v. onze oproep voor Franse sportieve auto's. Ik ben nu bezig een selectie te maken en wil graag weten wat voor auto's je in de 'aanbieding' hebt. We zoeken de volgende sportieve Renaults.
Renault Clio Williams
Renault 5 Turbo II, de dikke met de motor op de achterbank
En, maar ik neem dat deze mogelijk te oud zijn voor jullie club, we zoeken nog een echte Gordini. Een Dauphine of een R8, R12
Maar voor je onnodige moeite doet: het allerbelangrijkste is dat de auto's die deelnemen origineel zijn. We zeuren niet over een ander luchtfilter of uitlaat maar daar moet het wel zo'n beetje bij blijven.
"Zoals we tel. al hadden besproken gaat het om twee dagen rijden in de omgeving van Chimay in Belgie. Het voorlopige programma is don.ochtend 29 mei vertrekken en vrijdag 30 mei weer retour."
Zijn er mensen die eraan willen mee doen? Dan breng ik die in contact met de organisator!
Vandaag de nieuwe Bigtwin gekocht en wie staat er op de voorpagina (het was mezelf nog niet opgevallen, bedankt Paul), Jeroen (Boneless) met zijn extreme lowrider XS650.