Toevallig heb ik zelf gister ook niet opgelet en heb ik ook een klein ongelukje gehad Ik kon gelukkig nog uitwijken, waardoor ik de auto voor mij maar heel licht heb geraakt.
Vandaag de schade bekeken met daglicht. Valt gelukkig mee. De meeste krassen zijn wel machinaal weg te poetsen, mijn bumper heeft de schadehersteller al bij het bekijken van de schade op zijn plek gezet, nu alleen nog het antraciete kapje om de mistlamp vervangen die ligt helemaal aan flarden.
(als tenminste de auto niet meer heeft gereden dan zo'n 6 a 12.000 km of een jaar oud is)
Zeker Continental banden ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Volgens m'n collega die naar de persdagen is geweest is het i.r.l. best te pruimen. Met name de RS ziet er lekker stoer uit met de zilveren 'spoiler' in de neus.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
die opel astra gtc is toch ook gewoon een megane 3? de twingo is een beetje jammer van die lupo achtige lampjes .. maar verder lijkt ie best mooi .. we wachten het af !!
Wat is het verschil tussen een twingo rs en een twingo rs cup (chassis/onderstel). Andere rubbers gebruikt voor het onderstel en een maatje grotere velgen of zijn er nog meer verschillen?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"