Iemand nieuwe matten besteld een keer voor de intiale?

beige:

licht grijs:

PaulM wrote:de originele matten van een clio 2 initiale paris, is dat meer een beige of een licht grijze kleur? ben beetje kleurenscheel en kan maar niet bepalen welke optie ik moet hebben (beige/lichtgrijs) voor nieuwe automatten.
beige:
licht grijs:
Clio1.5dCi wrote:PaulM wrote:de originele matten van een clio 2 initiale paris, is dat meer een beige of een licht grijze kleur? ben beetje kleurenscheel en kan maar niet bepalen welke optie ik moet hebben (beige/lichtgrijs) voor nieuwe automatten.
beige:
licht grijs:
De originele zijn eerder beige dan grijs
Kijk maar even via onderstaande link naar een paar foto's
http://www.forum-auto.com/les-clubs/renault-clio/sujet352706.htm
PaulM wrote:zag vandaag dat het ronde dopje op de koplamp sproeier van de initiale/RS (clio 2 phase 2) bij mij mist. Kan alleen het onderdeel niet in dialogys vinden. Iemand een idee waar het staat en hoe duur/of je die kan bestellen bij de Renault dealer? Gaat om de sproeier linksvoor die gemonteerd zit op de voorbumper.
Adrian wrote:Iemand enig idee waarom de fan van de radiateur van een Clio II 1.5 DCI continu 2 á 3 seconden bijspringt en dan weer af gaat als je stil staat?![]()
Motor is niet te warm/Geen koelend effect op deze manier. Is ook als je nog maar een straatje verder bent vanuit koude start.
Maarten-Jan wrote:Stabilisator stang rubbers al gecontroleerd? Die zijn vast gaar, dan krijg je ijzer op ijzer... en een heel mooi piep geluid